Головна
Uspacy
Бітрікс24
Блог
Контакти
Розрахувати вартість впровадження
Заповніть форму, щоб дізнатися вартість впровадження CRM
Залишився останній крок! Заповніть форму, щоб отримати прорахунок вартості впровадження CRM саме під Ваші потреби.
Чим займається Ваша компанія?
CRM-система підійде практично будь-якому бізнесу незалежно від специфіки. Понад 16 000 000 компаній Європи вже використовують CRM у своїй роботі.
Виробництво
Торгівля
Послуги
Інше
Яка кількість співробітників у Вашій компанії?
CRM підвищить ефективність команди та допоможе якісно контролювати показники як окремого співробітника, так і компанії загалом.
0
50+
Скільки заявок за день обробляє Ваш відділ продажу?
Незалежно від кількості заявок, завдяки CRM менеджер працює з максимальною ефективністю.
Більше 50-ти
Від 20-ти до 50-ти
Від 10-ти до 20-ти
Менше 10-ти
Не фіксуємо цей показник
Які рекламні канали використовує Ваша компанія?
Завдяки CRM Ви легко побачите, які результати дають Ваші маркетингові канали.
Таргетована реклама у соціальних мережах
Реклама в Google
Розсилки у месенджерах/email/SMS
Зовнішня реклама
Все разом
Інше
Як відбувається комунікація між співробітниками та відділами всередині компанії?
CRM ще виконує функції корпоративного порталу вашої компанії
Спільний чат у месенджері
Якщо комусь потрібно – сам підходить
Телефон
Яку кількість сайтів/лендингів Ви використовуєте для просування своїх товарів/послуг?
Ви можете підключити свій сайт до CRM і працювати з лідами в одному просторі
Немає сайту/лендінгу
Один сайт/лендінг
До 5-ти сайтів/лендінгів
У нас інтернет-магазин
У Вашій компанії є скрипти/воронки продажів?
У CRM можлива автоматична побудова воронки продажів та глибокої аналітики продажів. Ви завжди зможете дізнатися на якому етапі ви втрачаєте клієнтів та оптимізувати свою воронку.
Ні, але хочемо впровадити
Є, але вони не ефективні
Є, але не завжди менеджери ними користуються
Є ефективні скрипти/воронки продажів
Через які канали комунікації ви отримуєте заявки від клієнтів?
CRM автоматично фіксує всі вхідні звернення, повідомляє менеджера та допомагає вести клієнта по етапам угоди. Все листування та записи дзвінків збережуться в системі, та автоматично створиться картка клієнта.
Заявки із сайтів/лендінгів
Заявки із соціальних мереж
Телефонія
Заявки з месенджерів
Все разом
Як зараз Ви зберігаєте базу клієнтів?
Постійні клієнти — це найцінніший актив, який багато хто недооцінює. У середньому, залучення нового клієнта коштує в 5-7 разів дорожче, ніж утримання постійного.
В Excel/Google-таблицях
Ведемо запис у блакноті
У кожного менеджера своя база
Не зберігаємо базу клієнтів
Коли потрібно впровадити CRM?
У CRM можлива автоматична побудова воронки продажів та глибока аналітика продажів.
Терміново
Протягом цього місяця
Протягом півроку
Ще не знаємо
Дізнатись результат
Назад
Далі
Останнє питання
Головна
Uspacy
Бітрікс24
Блог
Контакти
Курси
24 May, 2021
Навіщо сегментувати базу
Сегментація клієнтів — це розподіл клієнтської бази за певними ознаками. Якщо раніше Ви не сегментували базу, вигадайте 5 простих сегментів релевантних Вашому бізнесу. Наприклад...
Підпишіться на наш блог
{"0":{"lid":"1531306243545","ls":"10","loff":"","li_type":"em","li_name":"email","li_ph":"E-mail","li_req":"y","li_nm":"email"}}