Виключте можливість втрати клієнтів та бази! У менеджера немає шансів втратити заявку або не зателефонувати.
CRM захоплює заявку з будь-якого каналу, автоматично назначає відповідального менеджера та ставить йому задачі на кожному етапі продажу.
Розмежування прав доступу до бази: кожний менеджер бачить тільки своїх клієнтів, а коли звільнується, відповідальним за його замовника назначається інший співробітник.
Не втрачаєте жодного клієнта
Новый менеджер сразу входит в курс дела. Ему нужно просто выполнять задачи, которые ставит программа, следовать чек-листам и грамотно общаться с клиентами.
Вся история взаимодействия с клиентами собрана в CRM. Можно в любой момент узнать, на каком этапе остановилась продажа, прослушать запись звонка и найти любое письмо начиная с момента попадания в базу CRM.
Повна історія роботи
Тепер не потрібно витрачати час на складення звітів. Ви відразу бачите, які клієнти приносять більше прибутку та можете перерозподілити витрати на рекламу. Кількість нових клієнтів, сума закритих угод, кількість зустрічей менеджерів — CRM відображає звіти у режимі онлайн.
Аналіз ефективності продажів
Ви завжди знаєте, чим зайняті Ваші співробітники, можете відразу знаходити ледарів та заохочувати працелюбних співробітників. CRM дає повний звіт по кожному менеджеру. Всі продажі зібрані в одному вікні і відразуц видно як як просувається кожна угода. Онлайн-звіти показують скільки дзвінків, зустрічей та угод провів кожний менеджер.