Заповніть форму, щоб дізнатися вартість впровадження CRM
Залишився останній крок! Заповніть форму, щоб отримати прорахунок вартості впровадження CRM саме під Ваші потреби.
Prime Lab Blog
Навіщо сегментувати базу клієнтів
Сегментація клієнтів — це розподіл клієнтської бази по певним ознакам
Сегментація клієнтів — це розподіл клієнтської бази по певним ознакам: гендер, кількість покупок, сума витрачених грошей, кількість повторних покупок і т.д.
Наприклад, можна виділити клієнтів з десятком замовлень або тих, хто витратив більше певної суми та відправляти їм екслюзивні пропозиції. А ще можна підштовхнути до покупки тих, хто залишав заявку але не купив.
Розподіл клієнтів на сегменти дозволяє:
Підвищити лояльність клієнтів: персоналізувати контент, а не відправляти однакові повідомлення.
Знизити витрати на маркетинг: не відправляти SMS про акції тим, хто в ній вже брав участь.
Робити кросс-канальні розсилки: взаємодіяти з клієнтом у різних каналах, залежно від його вподобаньта наявності контактів.
Регулювати частоту розсилок для груп клієнтів з різною активністю.
З яких сегментів почати?
За статтю
Якщо у Вашому бізнесі є пропозиції як для чоловіків, так і для жінок.
За віком
Різні вікові групи реагують на повідомлення по різному.
По географії
Повідомлення про розпродаж у Києві навряд чи зацікавить мешканців Харкова.
По сумі покупок
Збільшуємо продажі за допомогою мотивації для клієнтів будь-якого рівня.
Сегментувати базу зручшніше у Бітрікс24 за допомогою вбудованого інструменту "CRM-маркетинг". Тут Ви можете створити сегмент у пару кліків та відразу почати по ньому розсилку або вивантажити сегмент файлом, якщо це необхідно.