Prime Lab Blog
Навіщо сегментувати базу клієнтів
Сегментація клієнтів — це розподіл клієнтської бази по певним ознакам
Сегментація клієнтів — це розподіл клієнтської бази по певним ознакам: гендер, кількість покупок, сума витрачених грошей, кількість повторних покупок і т.д.
Наприклад, можна виділити клієнтів з десятком замовлень або тих, хто витратив більше певної суми та відправляти їм екслюзивні пропозиції. А ще можна підштовхнути до покупки тих, хто залишав заявку але не купив. 
Розподіл клієнтів на сегменти дозволяє: 
Підвищити лояльність клієнтів:
персоналізувати контент, а не відправляти однакові повідомлення.
Знизити витрати на маркетинг:
не відправляти SMS про акції тим, хто в ній вже брав участь. 
Робити кросс-канальні розсилки:
взаємодіяти з клієнтом у різних каналах, залежно від його вподобаньта  наявності контактів.   
Регулювати частоту розсилок для груп клієнтів з різною активністю.
З яких сегментів почати?
За статтю
Якщо у Вашому бізнесі є пропозиції як для чоловіків, так і для жінок.
За віком
Різні вікові групи реагують на повідомлення по різному.
По географії
Повідомлення про розпродаж у Києві навряд чи зацікавить мешканців Харкова.
По сумі покупок
Збільшуємо продажі за допомогою мотивації для клієнтів будь-якого рівня.

Сегментувати базу зручшніше у Бітрікс24 за допомогою вбудованого інструменту "CRM-маркетинг". Тут Ви можете створити сегмент у пару кліків та відразу почати по ньому розсилку або вивантажити сегмент файлом, якщо це необхідно. 

Не забудьте підписатися на наші соціальні мережі