Подивіться відео та дізнайтесь про основні інструменти OneBox
Захар Касьяненко
Керівник компанії Prime Lab
Можливості OneBox
CRM-система OneBox — це конструктор, який містить:
Блок "робота із постачальниками" дозволить:
✅ Створити в системі картки всіх постачальників з якими ви працюєте; ✅ Робити швидке завантаження прайсів від постачальників; ✅ Визначити мінімальний резерв, а далі система автоматично створить замовлення постачальнику за якої бракує товарів; ✅ Створювати замовлення вручну або дією бізнес-процесу; ✅ Повідомляти постачальника email або sms повідомленням, якщо у вас з'явився новий замовлення; ✅ Робити автоматичні націнки на ціну постачальників по налаштованим правилами; ✅ Встановлювати мінімальну роздрібну ціну якщо ціна продукту виявиться нижче МРЦ, OneBox поставить продукт ціну МРЦ; ✅ Встановлювати рекомендовану роздрібну ціну.
Блок "Документи" дозволить:
✅ Створювати документи у декілька кліків по налаштованим завчасно шаблонам; ✅ Завантажувати скан копії підписаних клієнтом документів в його замовлення; ✅ Відправляти документи клієнту процесу на його email; ✅ Переглядати список всіх створених документів в зручному, наочному форматі; ✅ Отримувати автоматичне завдання, якщо закінчується термін дії документа; ✅ Конвертувати файл оригіналу / копії документа в інший формат.
Блок "МАРКЕТИНГ" дозволить:
✅ Сегментувати клієнтів і лидов за цільовими групами; ✅ Робити максимально персоналізовані масові розсилки за допомогою шаблонів і змінних; ✅ Відстежувати лідів з корпоративними поштами; ✅ Відстежувати джерела замовлень; ✅ Виводити графіки результативності джерел в дашборда; ✅ Аналізувати найбільш вигідні; ✅ Інтегрувати Google Analytics і відстежувати графіки аналітики в дашборда.
Блок "прогнози та аналітика" дозволить:
✅ Бачити ймовірність успішного завершення продажу; ✅ Побудувати зворотню воронку та спланувати скільки потрібно залучити нових лідів, щоб у результаті отримати потрібну кількість продажів; ✅ дізнатись ROI рекламних кампаній; ✅ отримати звіти про успішність джерел: скільки замовлень зробили з кожного джерела, сума замовлень, середній чек, сума очікуваних платіжок по процесам джерела.
Блок "Конструктор бізнес-процесів" дозволить:
✅ Формалізувати процеси компанії у блок-схему; ✅ Автоматизувати ручні процеси: створення підзадач, відправку листів клієнтам, нагадування про задачі, облік обов`язків та багато іншого; ✅ Зробити етапи процесів різнокольоровими ; ✅ Визначити зовнішній вигляд (зміст полей) задачі у календарі; ✅ Налаштовувати під себе інтерфейс кожного процесу і кожного етапу окремо; ✅ Виводити підказки для співробітниківу процесах.
Блок "KPI" дозволить:
✅ Використовувати базові (уже налаштовані) KPI показники для розрахунку ефективності роботи різних ролей; ✅ Налаштовувати нові KPI для розрахунку потрібних показників; ✅ Виводити KPI у структурі та дашборді; ✅ Враховувати показники KPI при розрахунку заробітної плати.
Блок "масові розсилки" дозволить:
✅ Зробити email, sms розсилку усім контактам або своїй ЦА; ✅ Зробити тестову відправку та перевірити як виглядає створений лист у поштовику; ✅ Створювати шаблони; ✅ Використовувати змінні у шаблонах, що зробить листи персоналізовані.
Блок джерела та ROI дозволить: ✅ Створить всі джерела процесів та контактів; ✅ Налаштувати автоматичне відстеження джерел; ✅ Бачити графіки кількості процесів по джерелам; ✅ Відстежувати успішність джерел, завдяки графіку співвідношення створених процесів та процесів, які проходили необхідний етап по джерелам; ✅ Звіт ROI рекламних кампаній розраховує середню вартість етапу по заданим показникам.
Блок складський облік дозволить: ✅ Розподілити Ваші залишки на склад; ✅ Зарезервутвати та списати товари з прив`язкою до замовлення; ✅ Пересувати продукти між складами; ✅ Забезпечити складський переоблік; ✅ Оприбуткувати комплектуючі та виробляти товари; ✅ Списувати/пересувати/продавати зі складу за допомогою сканера штрих-коду; ✅ Наявність журналу складських операцій з детальною інформацією.
Налаштувавши інтеграцію з телефонією, блок листів та дзвінків дозволить:
✅ Робити вихідні дзвінки та приймати вхідні; ✅ Отримувати записи дзвінків у розділ подій; ✅ Бачити спливаюче вікно, де можна вивести: контакти клієнта, країну дзвінка, запустити процес, створити картку клієнта;
Налаштувавши інтеграцію з email:
✅ Відправляти листи з CRM вручну; ✅ Відправляти листи з CRM автоматичними діями; ✅ Створювати шаблони для листів; ✅ робити масові розсилки; ✅ Листи у вигляді ланцюга переписки завантажуються у подіїї системи, де їх можна: подивитись, написати відповідь або переслати, перетворити у процес.
Маркетинг
Робота з постачальниками
Документооборот
Прогнози та аналітика
Конструктор бізнес-процессів
Відстеження KPI
Масові розсилки
Листи та дзвінки
ROI з реклами
Складський облік
Результат впровадження OneBox
Виключте можливість втрати клієнтів та бази! У менеджера немає шансів втратити заявку або не зателефонувати.
CRM захоплює заявку з будь-якого джерела, автоматично назначає відповідального менеджера та ставить йому задачі на кожному етапі продажу.
Розмежування прав доступу до базі: кожний менежер бачить тільки своїх клієнтів, а коли звільняється, відповідальним за його замовників призначається інший співробітник.
Не втрачаєте жодного клієнта
Новий менеджер відразу входить у курс справи. Йому потрібно просто виконуватизадачі, чкі ставить программа, слідувати чек-листам і грамотно спілкуватися з клієнтами.щаться с клиентами.
Вся історія взаємодії з клієнтами зібрана у CRM. Можно у будь-який момент дізнатись на якому етапі зупинився продаж, прослухати запис дзвінка та знайти будь-якого листа, починаючи з моменту потрапляння у базу CRM.
Повна історія роботи
Тепер не потрібно витрачати час на складення звітів. Ви відразу бачите, які клієнти приносять більше прибутку та можете перерозподілити витрати на рекламу.
Кількість нових клієнтів, сума закритих угод, кількість зустрічей менеджерів — CRM відображає звіти у режимі онлайн.
Аналіз ефективності продажів
Ви завжди знаєте, чим зайняті Ваші співробітники, можете відразу знаходити ледарів та заохочувати працелюбних співробітників.
CRM дає повний звіт по кожному менеджеру. Всі продажі зібрані в одному вікні і відразуц видно як як просувається кожна угода. Онлайн-звіти показують скільки дзвінків, зустрічей та угод провів кожний менеджер.